Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V24-80006
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
257,5
Înaltime [mm]
40,5
Alezaj-? [mm]
13
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20,2
Diametru interior [mm]
127
Numar gauri
4
Diametru de centrare [mm]
59
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KWP
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
NK
MEYLE
MEYLE
FEBI BILSTEIN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
METELLI
FARCOM
AP
METZGER
AP
VAICO
KLAXCAR FRANCE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
FIAT
FIAT
FIAT
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
GIRLING
FIAT
SASIC
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SWAG
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRW
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FERODO
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
LPR
MINTEX
NATIONAL
FENOX
PILENGA
PILENGA
OEM
VAICO
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.