Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V20-80049
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
320
Înaltime [mm]
60,5
Alezaj-? [mm]
14,5
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20,4
Procesare
continut ridicat de carbon
Diametru interior [mm]
185
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
75
Diametru asezare gauri -? [mm]
120
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Alezaj-? 1 [mm]
14,5
Alezaj-? 2 [mm]
12,7
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BOSCH
BREMBO
KWP
PEX
CAR
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
VAICO
SWAG
METELLI
METELLI
FARCOM
FEBI BILSTEIN
METZGER
AP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
TOPRAN
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
VILLAR
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
JP GROUP
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LPR
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
KAWE
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
WOKING
FERODO
GRAF
GRAF
LUCAS ELECTRICAL
TRW
LUCAS
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
FENOX
OEM
PILENGA
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.