Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V20-40029
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
298
Înaltime [mm]
61
Alezaj-? [mm]
14,5
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Grosime minima [mm]
8,4
Procesare
continut ridicat de carbon
Diametru interior [mm]
185
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
75
Diametru asezare gauri -? [mm]
120
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Alezaj-? 1 [mm]
14,65
Alezaj-? 2 [mm]
12,7
Partea de montare
puntea spate
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
KWP
PEX
PEX
CAR
METZGER
AP
METZGER
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
VAICO
SWAG
FARCOM
METELLI
METELLI
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MEYLE
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
PAGID
PAGID
PILENGA
BENDIX
JURID
JURID
STOP
QH Benelux
GIRLING
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
SASIC
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
LPR
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
BRECO
MGA
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
LUCAS ELECTRICAL
TRW
GRAF
GRAF
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
RAMEDER
FENOX
OEM
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.