Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: V10-40030
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Janta, numar gauri
5
Diametru [mm]
258
Înaltime [mm]
95,5
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
16
Dimensiune filet
M 14x1,5
Grosime minima [mm]
13
Filet interior (mm)
M14x1,5
Diametru interior [mm]
67,9
Numar gauri
5
Diametru de centrare [mm]
45,2
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Partea de montare
punte fata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
TOPRAN
VAICO
MEYLE
KWP
PEX
PEX
AP
METZGER
AP
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
FARCOM
FARCOM
METELLI
FEBI BILSTEIN
SWAG
KAGER
KAGER
JP GROUP
PILENGA
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
ZIMMERMANN
GIRLING
KÜHLER SCHNEIDER
VILLAR
VILLAR
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRW
TRW
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
RAMEDER
FENOX
OEM
LPR
LPR
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.