Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DF3037
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat
Diametru [mm]
255
Grosime disc frâna [mm]
22
Grosime minima [mm]
20,5
Diametru de centrare [mm]
54
Înaltime [mm]
47,8
Numar gauri
5
Dimensiune filet
14,55
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEX
PEX
CAR
BRADI
FEBI BILSTEIN
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
VALEO
LEMFÖRDER
NK
NK
METELLI
METELLI
MAPCO
NK
NK
OBTEC A/S
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
PAGID
QH Benelux
QH Benelux
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
SEBRO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
HELLA
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
GRAF
OEM
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
FIRST LINE
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
WOKING
WOKING
WOKING
LPR
LPR
PILENGA
ABEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.