Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DF2778S
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Suprafata
lacuit
Dimensiune filet
11,3
Diametru [mm]
288
Grosime disc frâna [mm]
25
Grosime minima [mm]
22
Tip disc frâna
ventilat
Numar gauri
7
Diametru asezare gauri -? [mm]
110
Diametru de centrare [mm]
70
Înaltime [mm]
41
Culoare
negru
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
VALEO
NK
LEMFÖRDER
METELLI
METZGER
NK
NK
NK
OPEL
SAAB
VAUXHALL
CHEVROLET
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SWAG
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
SAAB
OPEL
SAAB
SAAB
SAAB
PAGID
PAGID
OPEL
SAAB
VAUXHALL
CHEVROLET
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
JURID
OPEL
QH Benelux
GIRLING
MEYLE
REMSA
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA
VAUXHALL
CHEVROLET
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
TEXTAR
TEXTAR
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
OPEL
TEXTAR
BLUE PRINT
LOTUS
QUINTON HAZELL
RUVILLE
DELPHI
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
DBA
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
OEM
DITAS
Brake ENGINEERING
FERODO
FERODO
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.