Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DF1608
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Suprafata
lacuit
Tip disc frâna
plin
Diametru [mm]
236
Grosime disc frâna [mm]
12,6
Grosime minima [mm]
9,7
Diametru de centrare [mm]
60
Înaltime [mm]
41
Numar gauri
6
Dimensiune filet
14,6
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Culoare
negru
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
METZGER
LEMFÖRDER
BRADI
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
MAPCO
VALEO
VALEO
NK
METELLI
OBTEC A/S
NK
NK
MAGNETI MARELLI
SWAG
ATE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
PILENGA
SEBRO
PAGID
PAGID
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
OPEL
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
OBTEC A/S
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
QUINTON HAZELL
ROADHOUSE
REMSA
HELLA
HELLA
BEDFORD
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
PONTIAC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
ACDelco
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
FTE
DELPHI
QUINTON HAZELL
ROULUNDS RUBBER
MGA
DBA
DBA
FERODO
FERODO
OEM
GRAF
Brake ENGINEERING
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
LPR
WOKING
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.