Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 90 93 1766
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
19
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
240,8
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Material
otel
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
17
Greutate (în kg)
4,85
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
KAMOKA
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
MAPCO
ZIMMERMANN
VALEO
VALEO
NK
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MEYLE
HYUNDAI
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
SASIC
METZGER
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
CIFAM
TRISCAN
TOPRAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
OEM
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
fri.tech.
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
LPR
NPS
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KEY PARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
PILENGA
NECTO
ASHUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.