Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 90 93 1361
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
262
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8,4
Greutate (în kg)
4,6
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
CAR
AP
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MAPCO
NK
FEBI BILSTEIN
ZIMMERMANN
LEMFÖRDER
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MEYLE
PAGID
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
HYUNDAI
PILENGA
MAGNETI MARELLI
STELLOX
GIRLING
METZGER
ROADHOUSE
ASHIKA
METZGER
JAPKO
CIFAM
TRISCAN
TOPRAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
OEM
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
BRECO
OPTIMAL
ABE
KAISHIN
SIMER
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
LPR
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NPS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PEMEBLA
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
ASHUKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.