Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 89 92 3539
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
24
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
256
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
5,450
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ASHUKI
PROCODIS FRANCE
BOSCH
ASHUKI
LYNXauto
HUTCHINSON
CAR
A.B.S.
LEMFÖRDER
E.T.F.
BOSCH
BOSCH
NK
METELLI
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
MAPCO
HEPU
MEYLE
NK
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
KAGER
ASHIKA
JAPKO
FLENNOR
FARE SA
MAPCO
FARE SA
INA
GATES
FAI AutoParts
BENDIX
QH Benelux
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
SAKURA
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
GK
CIFAM
TRISCAN
OEM
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
DAYCO
DAEWOO
CHEVROLET
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
ABE
KAISHIN
CONTITECH
PEMEBLA
NPS
NPS
WOKING
JAPANPARTS
TRW
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
KAVO PARTS
VEYANCE
SCT Germany
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
PROCODIS FRANCE
MDR
MDR
NATIONAL
PEMEBLA
LPR
PATRON
PARTS-MALL
PROTECHNIC
PARTS-MALL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
AE
SKF
SKF
SKF
SKF
METZGER
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.