Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 83 91 0726
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
24
Janta, numar gauri
5
Latime [mm]
49
Diametru exterior
258
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
2,2
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
FEBI BILSTEIN
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
METZGER
AP
AP
NK
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
JP GROUP
FORD
FORD
MAGNETI MARELLI
PROFIT
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
STELLOX
GIRLING
SAKURA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
MEYLE
ICER
CIFAM
TRISCAN
OEM
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
BREMBO
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
BRECK
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
FORD USA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
CAR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NPS
LPR
LPR
ASHUKI
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
PILENGA
WAGNER
NECTO
FORD USA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.