Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 81 92 7236
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
28
Janta, numar gauri
5
Diametru interior [mm]
55,1
Diametru exterior
274,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Material
otel
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
6,31
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
MAXGEAR
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
AP
FEBI BILSTEIN
VALEO
MEYLE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
JP GROUP
JP GROUP
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
SAKURA
SASIC
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
OEM
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
fri.tech.
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
TRW
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
LPR
NPS
FENOX
PILENGA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.