Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 81 92 6064
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
18
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
238
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
4
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
MASTER-SPORT
METZGER
AP
KLAXCAR FRANCE
FEBI BILSTEIN
MEYLE
NK
KAGER
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
ASHIKA
GIRLING
JAPKO
STELLOX
JAPKO
GIRLING
METZGER
ICER
TRISCAN
OEM
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
SIMER
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
TRW
TRW
JAPANPARTS
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MDR
PATRON
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
LPR
FENOX
FENOX
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.