Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 74 91 4079
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
251
Diametru asezare gauri -? [mm]
98
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
9
Greutate (în kg)
3,55
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MALÒ
FEBI BILSTEIN
AP
METZGER
AP
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
MEYLE
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
NK
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
PILENGA
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
ALFA ROMEO
LANCIA
OEM
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
LPR
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
BREMBO
NiBK
BREMBO
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.