Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 62 92 7201
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
9
Janta, numar gauri
4
Diametru interior [mm]
25
Diametru exterior
249
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
5,11
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
AUTOKIT
ST-TEMPLIN
BENDIX
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IJS GROUP
KAMOKA
MEYLE
CAR
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
ZIMMERMANN
EUROBRAKE
VALEO
E.T.F.
MAXGEAR
NK
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
VALEO
NK
NK
BIRTH
IPD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PROFIT
PILENGA
PAGID
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
QH Benelux
STELLOX
STELLOX
STELLOX
OPTIMAL
OPTIMAL
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
SASIC
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
OEM
SPIDAN
NK
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
KAGER
AUTEX
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
Automotive Bearings
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
FTE
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
LPR
LPR
ABE
ABE
BREDA LORETT
SIMER
WOKING
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
BREDA LORETT
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
BREMBO
APEC braking
APEC braking
FLENNOR
CAR
CAR
SNR
BREDA LORETT
LUCAS ENGINE DRIVE
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
MABY PARTS
MABY PARTS
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
BRT Bearings
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
FENOX
VAICO
SKF
TREVI AUTOMOTIVE
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.