Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 62 91 0678
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
24
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
260
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
5,5
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
MEYLE
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
MAXGEAR
LEMFÖRDER
E.T.F.
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
AP
AP
SASIC
KLAXCAR FRANCE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
JP GROUP
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
MAGNETI MARELLI
ZIMMERMANN
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
VILLAR
OEM
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TOPRAN
ICER
CIFAM
TRISCAN
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
BREMBO
APEC braking
CAR
MINTEX
NATIONAL
LPR
LPR
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
PILENGA
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.