Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 60 90 9318
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
8
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
238
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
2,8
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
MALÒ
AP
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
MEYLE
LEMFÖRDER
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
KLAXCAR FRANCE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
SASIC
IPD
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
ZIMMERMANN
PILENGA
PAGID
QH Benelux
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
EUROBRAKE
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
OEM
METZGER
VILLAR
RENAULT
RENAULT
RENAULT
ICER
CIFAM
WOKING
WOKING
TRISCAN
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
AUTEX
TEXTAR
TEXTAR
FEBI BILSTEIN
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
ABE
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
BREMBO
APEC braking
CAR
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
LPR
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.