Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 40 90 2494
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
24
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
286
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
7
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
ST-TEMPLIN
OPEL
OPEL
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
AP
KAMOKA
JP GROUP
CAR
CAR
LEMFÖRDER
A.B.S.
A.B.S.
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
TOPRAN
NK
NK
LEMFÖRDER
METELLI
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
METZGER
AP
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
NK
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
OEM
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PILENGA
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
OPEL
OPEL
QH Benelux
GIRLING
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
MEYLE
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VEMA
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
fri.tech.
fri.tech.
FREMAX
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ABE
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
CAR
CAR
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
LPR
LPR
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
FENOX
PILENGA
VAICO
NECTO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.