Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 30 90 8347
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
15
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
288
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
6,233
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
KAMOKA
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
CAR
AP
AP
LEMFÖRDER
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
OEM
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
AUDI
PROFIT
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
PILENGA
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
FEBI BILSTEIN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
LPR
COMLINE
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.