Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 14 92 8171
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
28
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
301,7
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Tip frîna
frana disc
Grosime minima [mm]
26,5
Greutate (în kg)
7,699
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
CHRYSLER
CHRYSLER
BOSCH
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
CAR
OEM
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
AP
MAPCO
FEBI BILSTEIN
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
MEYLE
CHRYSLER
CHRYSLER
PAGID
JP GROUP
BENDIX
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
ASHIKA
STELLOX
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
JAPKO
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
RUVILLE
DELPHI
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
LPR
LPR
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
CAR
IPS Parts
MINTEX
MDR
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
ASHUKI
VAICO
PILENGA
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.