Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 10 91 0641
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
5
Latime [mm]
79
Grosime [mm]
65
Diametru interior [mm]
15
Diametru exterior
280
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8
Greutate (în kg)
10
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
MEYLE
PE Automotive
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
ST-TEMPLIN
BREMBO
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
FEBI BILSTEIN
OEM
JP GROUP
JP GROUP
CAR
METZGER
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
SAMPA
NK
LEMFÖRDER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
ZIMMERMANN
TOPRAN
MAGNETI MARELLI
PROFIT
PAGID
CASALS
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
PILENGA
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
MERCEDES-BENZ
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
BEGEL Germany
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
DON
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
LPR
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.