Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 37680
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
12
Janta, numar gauri
4
Diametru interior [mm]
30
Diametru exterior
268
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Filet interior (mm)
M12 x 1,25
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
10
Greutate (în kg)
6,65
Diametru de centrare [mm]
65
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BENDIX
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IJS GROUP
KAMOKA
CAR
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
ZIMMERMANN
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
SPIDAN
NK
IPD
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
OEM
JP GROUP
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PAGID
CASALS
BENDIX
JURID
PILENGA
OPTIMAL
OPTIMAL
GIRLING
SASIC
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
SWAG
SPIDAN
NK
ICER
CIFAM
TRISCAN
KAGER
AUTEX
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
Automotive Bearings
Automotive Bearings
COMLINE
COMLINE
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
BRECO
LPR
LPR
ABE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
BREDA LORETT
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
FLENNOR
SNR
SNR
BREDA LORETT
BREDA LORETT
MINTEX
NATIONAL
MABY PARTS
MABY PARTS
PROTECHNIC
BRT Bearings
BRT Bearings
DOYEN
ROTINGER
ROTINGER
VAICO
SKF
TREVI AUTOMOTIVE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.