Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 29310
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
22
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
279,6
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
20
Greutate (în kg)
5,95
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
MALÒ
CAR
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
NK
ZIMMERMANN
METELLI
MASTER-SPORT
MAPCO
METZGER
AP
AP
OEM
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
JP GROUP
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
KRAFT AUTOMOTIVE
GIRLING
JAPKO
ROADHOUSE
SASIC
METZGER
FIAT
FIAT
FIAT
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
BREMSI
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
LPR
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ASHUKI
MINTEX
MDR
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
NPS
LPR
FENOX
PILENGA
VAICO
VAICO
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.