Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 28435
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
20
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
252
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Material
otel
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
18
Greutate (în kg)
4,74
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
KAMOKA
MALÒ
JP GROUP
JP GROUP
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
MAXGEAR
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
AP
MAPCO
OEM
NK
MEYLE
MAGNETI MARELLI
KAGER
OPEL
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
PAGID
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BENDIX
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
STELLOX
GIRLING
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SASIC
METZGER
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
SWAG
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ASHUKI
MINTEX
MDR
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
DOYEN
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
NPS
LPR
PILENGA
VAICO
WAGNER
NECTO
QH Benelux

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.