Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 28324
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
4
Grosime [mm]
60,2
Diametru interior [mm]
167,5
Diametru interior [mm]
90
Diametru exterior
262
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Material
fonta
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Grosime minima [mm]
8,4
Greutate (în kg)
4,33
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
CAR
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
OEM
VALEO
NK
MEYLE
KAGER
ZIMMERMANN
JP GROUP
PROFIT
PAGID
PILENGA
QH Benelux
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
STELLOX
GIRLING
SAKURA
ASHIKA
METZGER
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
SWAG
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
OPTIMAL
BRECO
ABE
ASHUKI
ASHUKI
KAISHIN
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LPR
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.