Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 26068
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
18
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
235
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
3,71
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
BREMBO
KAMOKA
MALÒ
CAR
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
MAXGEAR
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
OEM
MEYLE
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
TOYOTA
MAPCO
JP GROUP
PAGID
STOP
BENDIX
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
GIRLING
SAKURA
METZGER
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
TRISCAN
SWAG
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
OPEN PARTS
RUVILLE
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
TRUSTING
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
MDR
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
DOYEN
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
LPR
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.