Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 24749
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
25
Janta, numar gauri
5
Grosime [mm]
44
Diametru exterior
288
Diametru asezare gauri -? [mm]
112
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
22,4
Greutate (în kg)
6,339
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ST-TEMPLIN
BOSCH
BREMBO
BREMBO
SWAG
MALÒ
JP GROUP
JP GROUP
CAR
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
OEM
AP
METZGER
AP
LEMFÖRDER
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TOPRAN
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
STELLOX
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
SASIC
METZGER
VILLAR
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
BREMBO
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
FREMAX
fri.tech.
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
APEC braking
CAR
LPR
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
VAICO
PILENGA
WAGNER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.