Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 17822
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
13
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
266
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
punte fata
Grosime minima [mm]
11
Greutate (în kg)
4,132
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
MALÒ
MEYLE
CAR
METZGER
AP
AP
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
OEM
ZIMMERMANN
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
LEMFÖRDER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
SASIC
KLAXCAR FRANCE
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
JP GROUP
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
MAGNETI MARELLI
PILENGA
PAGID
CASALS
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
SWAG
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
ROADHOUSE
REMSA
TEXTAR
WOKING
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
OPEN PARTS
DELPHI
BRECK
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
LPR
ABE
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
DITAS
Brake ENGINEERING
BREMBO
APEC braking
CAR
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
DOYEN
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.