Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 17162
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
20
Janta, numar gauri
5
Diametru exterior
298
Material
fonta
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
5,652
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KAMOKA
CAR
JP GROUP
JP GROUP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
OEM
VALEO
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
NK
SWAG
LEMFÖRDER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
AP
AP
VALEO
NK
MEYLE
MEYLE
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
DENCKERMANN
LPR
LPR
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
DJ PARTS
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Talbros
KAWE
OPEN PARTS
KAWE
DELPHI
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRUSTING
Brake ENGINEERING
APEC braking
BOSCH
CAR
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
DOYEN
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
PILENGA
VAICO
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.