Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 10773
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
260
Tip disc frâna
plin
Partea de montare
puntea spate
Greutate (în kg)
3,7
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
CAR
AP
AP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
MAXGEAR
MAXGEAR
NK
SWAG
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
ZIMMERMANN
MEYLE
NK
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
HONDA
HONDA
HONDA
PROFIT
PAGID
PILENGA
BENDIX
BENDIX
JURID
QH Benelux
EUROBRAKE
MAGNETI MARELLI
STELLOX
GIRLING
SAKURA
METZGER
ASHIKA
METZGER
METZGER
JAPKO
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
LPR
COMLINE
DENCKERMANN
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
FREMAX
DJ PARTS
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
RUVILLE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
ROVER
ASHUKI
ASHUKI
NPS
NPS
CAR
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MINTEX
MINTEX
MDR
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.