Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 05645
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
24
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
260
Tip disc frâna
ventilat interior
Partea de montare
punte fata
Greutate (în kg)
5,3
Numar bucati necesare
2
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
OEM
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
MALÒ
CAR
JP GROUP
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
LEMFÖRDER
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
AP
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
TOPRAN
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
PROFIT
FORD
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
STOP
FEBI BILSTEIN
QH Benelux
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
METZGER
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
VILLAR
MEYLE
MEYLE
ICER
CIFAM
TRISCAN
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
FORD USA
VEMA
SWAG
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
BRECK
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
BREMBO
APEC braking
BOSCH
LPR
CAR
KEY PARTS
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PROTECHNIC
DOYEN
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
PILENGA
WAGNER
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.