Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 02122
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime disc frâna [mm]
10
Janta, numar gauri
4
Diametru exterior
239
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Tip disc frâna
plin
Greutate (în kg)
3,025
Numar bucati necesare
2
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
OEM
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LEMFÖRDER
KAMOKA
TOPRAN
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
CAR
A.B.S.
A.B.S.
MAPCO
METZGER
AP
VALEO
MAXGEAR
E.T.F.
NK
FEBI BILSTEIN
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
KLAXCAR FRANCE
AUTOMEGA
SWAG
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
MAGNETI MARELLI
PILENGA
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
STOP
QH Benelux
EUROBRAKE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
GIRLING
STELLOX
KRAFT AUTOMOTIVE
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
METZGER
VILLAR
ICER
CIFAM
WOKING
WOKING
AUDI
SEAT
TRISCAN
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
AUDI
SEAT
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
MAXTECH
TEXTAR
TEXTAR
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
LPR
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
fri.tech.
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DELPHI
BRECK
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
BREMSI
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
TRW
Brake ENGINEERING
BREMBO
APEC braking
BOSCH
CAR
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
DOYEN
NiBK
VAN HECK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.