Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: BG2830
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
257
Diametru de centrare [mm]
59,1
Adâncime (mm)
40,5
Grosime disc frâna [mm]
20
Grosime minima [mm]
18,2
Specificatii de asamblare
insurubat
Numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BRADI
PEX
CAR
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
E.T.F.
SEBRO
SEBRO
NK
MEYLE
METELLI
ZIMMERMANN
AP
AP
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
PAGID
FIAT
ATE
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
GIRLING
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ROADHOUSE
REMSA
ALFA ROMEO
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
CIFAM
TEXTAR
Brake ENGINEERING
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
FTE
BRECO
BRECO
QUINTON HAZELL
MGA
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRW
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
ALFA
FERODO
FERODO
FEDERAL MOGUL
APEC braking
BREMBO
JURATEK
BREMBO
UNIPART
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
FEDERAL MOGUL
PILENGA
VAICO
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.