Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: BG2458C
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Suprafata
lacuit
Diametru [mm]
240
Diametru de centrare [mm]
59,1
Adâncime (mm)
39,9
Grosime disc frâna [mm]
11
Grosime minima [mm]
9,2
Specificatii de asamblare
insurubat
Numar gauri
4
Tip disc frâna
plin
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
SEBRO
SEBRO
EURO CAR PARTS
BRADI
HOLZHÄUSER
PEX
PEX
LEMFÖRDER
AP
AP
CAR
FORD
A.B.S.
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
E.T.F.
E.T.F.
NK
MEYLE
METELLI
ZIMMERMANN
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
ATE
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
PILENGA
PAGID
FIAT
HP (ZEBRA)
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
HP (ZEBRA)
GIRLING
GIRLING
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ROADHOUSE
REMSA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
YUGO
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
CIFAM
sbs
JURID
JURID
TEXTAR
Brake ENGINEERING
TEXTAR
TEXTAR
FORD
ACDelco
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BOSCH
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
MGA
ROULUNDS BRAKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRW
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
BREMBO
BREMBO
ALFA
FERODO
FERODO
FEDERAL MOGUL
APEC braking
APEC braking
LPR
FIRST LINE
BREMBO
JURATEK
FERODO
BREMBO
INTERBRAKE
UNIPART
UNIPART
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
WOKING
BREMBO
BREMBO
FEDERAL MOGUL
VAICO
MOTAQUIP
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.