Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: BG2443
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
256
Diametru de centrare [mm]
60
Adâncime (mm)
41
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
21
Specificatii de asamblare
insurubat
Numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
BRADI
HOLZHÄUSER
PEX
PEX
CAR
A.B.S.
VALEO
VALEO
E.T.F.
NK
SEBRO
METELLI
AP
AP
BENDIX
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
ZIMMERMANN
PAGID
HP (ZEBRA)
BENDIX
BENDIX
JURID
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
ASHIKA
GIRLING
GIRLING
MEYLE
ROADHOUSE
REMSA
ROADHOUSE
CIFAM
CIFAM
JURID
JURID
VAUXHALL
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
TEXTAR
Brake ENGINEERING
VAUXHALL
DAEWOO
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BOSCH
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
MGA
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRW
fri.tech.
GRAF
GRAF
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
BREMBO
BREMBO
ALFA
FERODO
FERODO
FEDERAL MOGUL
APEC braking
FIRST LINE
FERODO
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NATIONAL
LPR
INTERBRAKE
WOKING
FEDERAL MOGUL
PILENGA
VAICO
JURATEK
MOTAQUIP
MOTAQUIP
NECTO
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.