Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: BG2389
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
226
Adâncime (mm)
71,1
Grosime disc frâna [mm]
10,1
Grosime minima [mm]
8
Specificatii de asamblare
insurubat
Numar gauri
4
Tip disc frâna
plin
Articol extins/Info extins 2
cu butuc roata
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
FEBI BILSTEIN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SEBRO
MEYLE
HOLZHÄUSER
PEX
PEX
AP
CAR
BRADI
A.B.S.
VALEO
VALEO
VALEO
SEAT
SEAT
E.T.F.
NK
NK
NK
METELLI
BENDIX
MAGNETI MARELLI
SEAT
KAGER
ATE
ATE
PILENGA
PILENGA
PAGID
PAGID
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
BENDIX
HP (ZEBRA)
ZIMMERMANN
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
SEAT
CIFAM
sbs
JURID
JURID
TEXTAR
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BOSCH
FREMAX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
FTE
BRECO
QUINTON HAZELL
ROULUNDS BRAKING
MGA
FERODO
TRW
TRW
TRW
TRW
GRAF
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
BREMBO
FERODO
APEC braking
FIRST LINE
UNIPART
MINTEX
NATIONAL
WOKING
FEDERAL MOGUL
VAICO
VAICO
LPR
MOTAQUIP
INTERBRAKE
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.