Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: BG2367
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru [mm]
239,7
Diametru de centrare [mm]
63,6
Adâncime (mm)
58,1
Grosime disc frâna [mm]
24,4
Grosime minima [mm]
22,8
Specificatii de asamblare
insurubat
Numar gauri
4
Tip disc frâna
ventilat
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KWP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
BRADI
HOLZHÄUSER
PEX
CAR
A.B.S.
FORD
FORD
FORD
FORD
A.B.S.
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
VALEO
VALEO
VALEO
NK
SEBRO
METELLI
ZIMMERMANN
BENDIX
MAGNETI MARELLI
KAGER
ATE
KOIVUNEN OY
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
PAGID
HP (ZEBRA)
BENDIX
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
FORD
GIRLING
GIRLING
ROADHOUSE
REMSA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
MEYLE
CIFAM
TRISCAN
JURID
JURID
FORD
FORD
TEXTAR
Brake ENGINEERING
TEXTAR
ACDelco
ACDelco
COMLINE
BOSCH
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OEM
FTE
OPTIMAL
BRECO
QUINTON HAZELL
ROULUNDS BRAKING
MGA
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
BREMBO
ALFA
FERODO
APEC braking
LPR
FIRST LINE
FERODO
INTERBRAKE
UNIPART
UNIPART
MOPROD
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
WOKING
FEDERAL MOGUL
PILENGA
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.