Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 440.3106.52
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat exterior
Tip disc frâna
perforat
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Diametru exterior
283
Grosime [mm]
26
Grosime minima [mm]
24
Înaltime [mm]
34
Asezare gauri/numar gauri
6/4
Greutate (în kg)
6,74
Diametru asezare gauri -? 1 [mm]
108
Alezaj butuc -? [mm]
66
Nr. ABE (Germania)
KBA 60872
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
MEYLE
PEX
CAR
MAPCO
MAPCO
CITROEN/PEUGEOT
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
NK
FEBI BILSTEIN
METELLI
FARCOM
SASIC
METZGER
AP
AP
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
KAGER
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
OEM
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
SWAG
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TOPRAN
ICER
CIFAM
TRISCAN
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
DENCKERMANN
BARUM
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
GRAF
TRW
TRUSTING
fri.tech.
DITAS
CITROEN/PEUGEOT
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
LPR
RAMEDER
PILENGA
VAICO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.