Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 100.3300.52
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Procesare
aliat/cementat
Tip disc frâna
perforat
Diametru exterior
312
Grosime [mm]
25
Grosime minima [mm]
22
Înaltime [mm]
49,9
Asezare gauri/numar gauri
10/5
Greutate (în kg)
8,3
Diametru asezare gauri -? 1 [mm]
112
Alezaj butuc -? [mm]
65
Nr. ABE (Germania)
KBA 60872
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
BOSCH
BREMBO
BREMBO
BREMBO
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
OEM
KAMOKA
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
JP GROUP
JP GROUP
KWP
KWP
PEX
CAR
ASHUKI
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
NK
METELLI
FARCOM
FEBI BILSTEIN
METZGER
AP
AP
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
SWAG
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
PAGID
VAG
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
KRAFT AUTOMOTIVE
GIRLING
SASIC
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
LPR
LPR
COMLINE
COMLINE
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BUGIAD
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
WAGNER
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
GRAF
TRW
TRW
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
NATIONAL
PROTECHNIC
VAICO
PILENGA
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.