Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 100.1234.70
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat
Tip disc frâna
perforat
Diametru exterior
280
Grosime [mm]
22
Grosime minima [mm]
19
Înaltime [mm]
36,7
Asezare gauri/numar gauri
7/5
Greutate (în kg)
4,9
Diametru asezare gauri -? 1 [mm]
100
Alezaj butuc -? [mm]
65
Calitate
Verbundwerkstoff
Nr. ABE (Germania)
KBA 61183
Incarcare date...
KAGER
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
OEM
ZIMMERMANN
HERZOG GERMANY
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
KWP
KWP
PEX
PEX
CAR
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
FEBI BILSTEIN
VALEO
E.T.F.
NK
LEMFÖRDER
METELLI
METELLI
FARCOM
METZGER
AP
AP
NK
AUTOMEGA
SWAG
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
GIRLING
JP GROUP
VILLAR
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
RAMEDER
KAWE
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LPR
ACDelco
BARUM
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
FTE
FTE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
TRW
TRW
GRAF
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
VAICO
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.