Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: 100.1216.52
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat exterior
Procesare
aliat/cementat
Tip disc frâna
perforat
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Diametru exterior
288
Grosime [mm]
25
Grosime minima [mm]
23
Înaltime [mm]
46,5
Asezare gauri/numar gauri
10/5
Greutate (în kg)
7,5
Diametru asezare gauri -? 1 [mm]
112
Alezaj butuc -? [mm]
68
Nr. ABE (Germania)
KBA 60872
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
PEX
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
OEM
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
BRADI
HERZOG GERMANY
TOPRAN
MEYLE
MEYLE
KWP
KWP
PEX
PEX
CAR
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
VALEO
A.B.S.
E.T.F.
NK
METELLI
METELLI
FARCOM
SEBRO
METZGER
AP
AP
METZGER
AP
NK
AUTOMEGA
SWAG
NK
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAWE
AUGROS
PAGID
PAGID
JURID
BENDIX
BENDIX
JURID
JURID
QUINTON HAZELL
QH Benelux
GIRLING
JP GROUP
JP GROUP
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
SASIC
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
LPR
ACDelco
BARUM
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEN PARTS
KAWE
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
FTE
BRECO
BRECO
BRECO
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
GRAF
GRAF
TRUSTING
fri.tech.
FIRST LINE
QH Benelux
CAR
MINTEX
MINTEX
RAMEDER
RAMEDER
VAICO
PILENGA
METZGER
AP
METZGER
AP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.