Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: MDC392
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Diametru [mm]
239,5
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
22,2
Înaltime [mm]
58,1
Asezare gauri/numar gauri
04/05
Diametru asezare gauri -? [mm]
108
Diametru de centrare [mm]
63,5
Greutate (în kg)
4,35
Articol extins/Info extins 2
fara butuc roata
Articol extins/Info extins 2
fara suruburi de fixare roata
Incarcare date...
ST-TEMPLIN
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BREMBO
BOSCH
KWP
LEMFÖRDER
BRADI
MAPCO
A.B.S.
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
VALEO
NK
METZGER
METELLI
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
NK
SEBRO
DÜKER
MAGNETI MARELLI
HELLA PAGID
ATE
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
SWAG
PAGID
AUGROS
BENDIX
JURID
JURID
FORD
GIRLING
FORD
ROADHOUSE
REMSA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
MEYLE
CIFAM
OBTEC A/S
JURID
JURID
JURID
FORD
FORD
HELLA PAGID
TEXTAR
BREMBO
WÜRTH
OEM
BOSCH
ACDelco
BARUM
BOSCH
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
OPTIMAL
FTE
BRECO
MGA
FERODO
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
GRAF
APEC braking
APEC braking
PIM
OEM
NATIONAL
PILENGA
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.