Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: DDF206C-1
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
punte fata
Diametru [mm]
256
Înaltime [mm]
41
Greutate (în kg)
5,05
Tip disc frâna
ventilat
Grosime disc frâna [mm]
24
Grosime minima [mm]
21
Numar gauri
6
Diametru de centrare [mm]
60
Moment strangere [Nm]
100
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Unitate de calitate
bucata
Articol extins/Info extins 2
cu suruburi
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BREMBO
MAGNETI MARELLI
BRADI
A.B.S.
VALEO
NK
METELLI
BENDIX
ATE
ZIMMERMANN
ATE
PAGID
PAGID
HP (ZEBRA)
BENDIX
BENDIX
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
ASHIKA
ROADHOUSE
REMSA
OBTEC A/S
JURID
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
PONTIAC
OPEL
VAUXHALL
DAEWOO
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
TEXTAR
OPEL
VAUXHALL
Brake ENGINEERING
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
GENERAL MOTORS
LOTUS
TEXTAR
TEXTAR
BLUE PRINT
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
BRECO
MGA
FERODO
OEM
OEM
FERODO
TRW
GRAF
JAPANPARTS
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTORCRAFT
FIRST LINE
UNIPART
MINTEX
NATIONAL
LPR
MOTAQUIP
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.