Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3315019
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Diametru [mm]
260
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Diametru interior [mm]
154
Grosime minima [mm]
8,4
Înaltime [mm]
41
Diametru butuc [mm]
90
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ITN
KAMOKA
MALÒ
PEX
PEX
CAR
A.P.
AP
METZGER
A.P.
FEBI BILSTEIN
MAPCO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
A.B.S.
A.B.S.
ITN
VALEO
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
NK
NK
ZIMMERMANN
METELLI
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
LEMFÖRDER
NK
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
fri.tech.
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
KAWE
KBP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
ATE
MAGNETI MARELLI
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
HERZOG GERMANY
MEYLE
MEYLE
PILENGA
PAGID
PAGID
SWAG
BENDIX
JURID
JURID
STOP
QH Benelux
QH Benelux
EUROBRAKE
STELLOX
GIRLING
KRAFT AUTOMOTIVE
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ASHIKA
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
CIFAM
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
GALFER
BARUM
BORG & BECK
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
QUINTON HAZELL
BRECO
BRECO
BRECO
ABE
ABE
ASHUKI
ASHUKI
KAISHIN
SIMER
ROULUNDS BRAKING
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
FLENNOR
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
LPR
LPR
SOLID AUTO (UK)
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MINTEX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
NATIONAL
STARLINE
PATRON
PATRON
PROTECHNIC
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
LPR
LPR
VAICO
VAICO
WAGNER
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.