Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3314018
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Diametru [mm]
260
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
4
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
155,2
Grosime minima [mm]
8
Înaltime [mm]
48,8
Diametru butuc [mm]
61
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ITN
ITN
QUINTON HAZELL
PEX
PEX
CAR
CAR
A.P.
AP
A.P.
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
MAXGEAR
E.T.F.
E.T.F.
VALEO
VALEO
NK
NK
METZGER
METELLI
FARCOM
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
MEYLE
NK
NK
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KAGER
KAWE
KAWE
ATE
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
PILENGA
PILENGA
PAGID
PAGID
BENDIX
JURID
JURID
BENDIX
JURID
EUROBRAKE
QH Benelux
QH Benelux
GIRLING
GIRLING
ASHIKA
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
VEMA
ACDelco
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
BORG & BECK
FREMAX
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KBP
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
KAISHIN
WOKING
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
fri.tech.
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
LPR
LPR
SOLID AUTO (UK)
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
CAR
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MINTEX
NIPPARTS
NATIONAL
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
ROTINGER
FENOX
STARMANN
VAICO
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.