Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3312041
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
18
Diametru [mm]
312
Diametru asezare gauri -? [mm]
140
Numar gauri
6
Numar gauri 1
6
Numar gauri 2
2
Diametru interior [mm]
206,6
Grosime minima [mm]
16
Înaltime [mm]
68,4
Diametru butuc [mm]
106
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
BREMBO
BREMBO
ITN
CAR
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
E.T.F.
NK
FARCOM
METELLI
MASTER-SPORT
A.P.
AP
A.P.
AP
VALEO
MEYLE
NK
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KAGER
KAWE
KBP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PROFIT
PAGID
BENDIX
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
GIRLING
ASHIKA
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BORG & BECK
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
RUVILLE
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRW
TRUSTING
fri.tech.
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
HP (ZEBRA)
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
PARTS-MALL
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
LPR
ASHUKI
STARMANN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.