Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3312039
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
12
Diametru [mm]
291
Diametru asezare gauri -? [mm]
114,3
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
1
Diametru interior [mm]
160
Grosime minima [mm]
10,5
Înaltime [mm]
68,5
Diametru butuc [mm]
62
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEX
CAR
A.P.
AP
A.P.
AP
A.B.S.
A.B.S.
MAXGEAR
E.T.F.
VALEO
NK
METELLI
FARCOM
FEBI BILSTEIN
MEYLE
NK
KAGER
KAGER
KBP
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAPCO
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PAGID
PILENGA
BENDIX
JURID
JURID
QH Benelux
ZIMMERMANN
GIRLING
ASHIKA
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
JAPKO
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
FREMAX
OPEN PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
TRW
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
HP (ZEBRA)
CAR
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
LPR
ASHUKI
FENOX
STARMANN
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.