Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3312037
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Diametru [mm]
288
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
1
Diametru interior [mm]
162,3
Grosime minima [mm]
8,5
Înaltime [mm]
64,9
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ITN
STELLOX
PEX
CAR
A.P.
AP
AP
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
E.T.F.
MAXGEAR
NK
FARCOM
METELLI
METELLI
MASTER-SPORT
FEBI BILSTEIN
MEYLE
NK
MAGNETI MARELLI
KAGER
KBP
ATE
TOYOTA
MAPCO
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PAGID
PILENGA
BENDIX
JURID
QH Benelux
GIRLING
ASHIKA
JAPKO
METZGER
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
ICER
ICER
ICER
CIFAM
CIFAM
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
BORG & BECK
FREMAX
QUINTON HAZELL
QH Benelux
OPEN PARTS
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
FTE
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
BRECO
BRECO
ABE
SIMER
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
fri.tech.
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
LPR
NPS
STARMANN
VAICO
NECTO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.