Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3312035
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
ventilat interior
Grosime disc frâna [mm]
18
Diametru [mm]
329
Diametru asezare gauri -? [mm]
150
Numar gauri
5
Numar gauri 1
5
Numar gauri 2
3
Diametru interior [mm]
230
Grosime minima [mm]
16
Înaltime [mm]
102,7
Diametru butuc [mm]
110
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BREMBO
BREMBO
ASHUKI
ITN
ITN
A.B.S.
A.B.S.
VALEO
NK
MASTER-SPORT
A.P.
AP
MEYLE
NK
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
KAGER
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ATE
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
QUINTON HAZELL
JP GROUP
PAGID
BENDIX
JURID
HP (ZEBRA)
STELLOX
GIRLING
ASHIKA
JAPKO
VILLAR
ROADHOUSE
REMSA
KAWE
TRISCAN
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
ACDelco
COMLINE
BLUE PRINT
DENCKERMANN
BORG & BECK
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
RUVILLE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BRECO
ABE
KAISHIN
WOKING
FERODO
FERODO
MAGNETI MARELLI
TRW
TRUSTING
fri.tech.
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
HP (ZEBRA)
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
MINTEX
NATIONAL
PATRON
PROTECHNIC
NiBK
ROTINGER
ROTINGER
SOLID AUTO (UK)
LPR
STARMANN
PILENGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.