Disc frana Marire poza

Disc frana

OEM: J3312024
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip disc frâna
plin
Grosime disc frâna [mm]
10
Diametru [mm]
269
Diametru asezare gauri -? [mm]
100
Numar gauri
5
Numar gauri 1
2
Numar gauri 2
1
Diametru interior [mm]
163
Grosime minima [mm]
9
Înaltime [mm]
64,9
Diametru butuc [mm]
55
Suprafata
acoperit (cu un strat protector)
Incarcare date...
BREMBO
BREMBO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ASHUKI
ITN
PEX
CAR
A.P.
AP
A.P.
AP
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
A.B.S.
NK
NK
NK
MAPCO
MAPCO
NK
NK
KAGER
KAWE
KBP
KAWE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
ATE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PAGID
PAGID
PILENGA
PILENGA
JURID
BENDIX
JURID
QH Benelux
QH Benelux
HP (ZEBRA)
GIRLING
ASHIKA
JAPKO
ROADHOUSE
REMSA
TRISCAN
TRISCAN
SWAG
HELLA
HELLA PAGID
HELLA
HELLA PAGID
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
COMLINE
COMLINE
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BORG & BECK
DJ PARTS
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
QUINTON HAZELL
QH Benelux
DELPHI
DELPHI
DELPHI
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KBP
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
OPTIMAL
FTE
BRECO
BRECO
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ABE
ABE
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
TRUSTING
fri.tech.
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
Brake ENGINEERING
JAPANPARTS
APEC braking
APEC braking
BOSCH
FIRST LINE
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NATIONAL
NATIONAL
PROTECHNIC
NiBK
RAMEDER
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
SOLID AUTO (UK)
LPR
LPR
LPR
NPS
NPS
NPS
FENOX
STARMANN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.